BETYG

Har fått reda på nästan alla mina betyg nu, är inte alls nöjd. Jag har inte F i något ämne men hade satt upp mål som jag inte har nått. Jag har inte ansträngt mig och kämpat för att få höga betyg, men det ska bli ändring på det! På vårterminen i 8an och på höstterminen i 9an är typ viktigast att kämpa fullt ut på, och det ska jag göra också!

Tycker förövrigt att det nya betygsystemet är ganska bra. Men får lära sig massor mer men det är mycket MYCKET MYCKET svårare att nå målen. Det är dock sjukt att dom sätter in betygsystemet mitt i vår skolgång, jag menar, de vi håller på med nu i 8an håller 5orna på med nu, men det är inte mycket att göra åt! Bara å kämpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0