Bondgårdar is tha shit.

Kom nyss hem. Har varit i gamleby och i falla med Alice pappa och min lillebror Emil. Hälsade på farmor farfar, min kusin och min faster i gamleby, dom bor på en stor bondgård. Hälsade på min saknade lilla häst Skrufur, finaste killen har blivit stor.. Efter det så gick vi och kollade på grisarna, små kaninungar och hönsen. Fick även lite tid över så jag kunde hjälpa min kusin med 2 unghästar som behövde vänja sig vid sadel och vikt på ryggen. Älskar att komma ut och bara andas in den fräscha luften, de e inte dåligt det!
 
Efter det så åkte vi vidare till Falla till min andra fina ponny Jojje, Alice och jag dampa lite i cafeterian sen kom pappa och emil med hamburgare, muuums! När vi hade fått i oss de mesta så fixade vi iordning hästarna för en uteritt i snön. Det var riktigt kusligt i mörkret med fullmåne och massor snö överrallt. När vi hade kommti tillbaka och visiterat ponnysarna så borsta jag Zimbro lite, sen åkte vi hem. Nu ska jag kolla lite heartland innan jag ska sova, vi hörs! 

 
Jag saknar dig & älskar dig hela tiden, det gör bara lite mindre ont ibland.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0