Låttips

Dannys nya singel ''Delirious'' släpptes för några veckor sen, en lugnare verision av Danny som jag tycker är värd att lyssna på! Jag tycker inte om hans gamla låtar så jätte mycket men han blir bättre och bättre. Är inte förtjust i snabba poplåtar överhuvudtaget, hittar ingen känsla eller något som berör. Men det är ju en smaksak.
 

Jag får ut mer av dannys röst av den här låten en av de andra lite snabbare, man hör verkligen hur duktig han är! Han kan sjunga både väldigt höga och mörka toner, och han har en spännande röst. Om jag ska säga någor minus med denhär låten så är det att den är lite tjatig, men annars är den helt underbar! Bra låt att somna till på kvällen. Glöm nu inte heller att följa han på instagram @dannysaucedo och gilla hans facebooksida, tar bara några sekunder!  http://www.facebook.com/DannySaucedoOfficial?fref=ts  FORTSÄTT SÅHÄR DANNY!
 
 

Lyssna på ''Danny-Delirious'' HÄÄÄÄÄÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0