Flyttar till örebro

Alice och jag har planer på att börja på rockgymnasiet i Örebro nästa år. Det är en stort steg att flytta hela sitt liv till en helt ny stad flera timmar bort, med bara musiken och bandet som trygghet utan mamma och pappa som alltid är en hjälpande hand. Skulle vara ett sort kliv ut i vuxenvärlden och vågat av oss att ta det. Jag är säker på att jag vågar, men i längden har jag ingen aning om jag skulle palla att ha lägenhet, laga mat, och allting själv. Varje dag. Men om jag skulle stanna här, hemma, tror jag inte att jag skulle ha kraft att klara 3 år till på en linje här. Tror jag ska samla ihop modet och söka in, ge sig ut i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0