Ja tack till babyhud!

Fixat några nya produkter till ansiktet. Den ena tuben är till sommaren och den andra till vintern. Ska testa basiron idag. Har inte mycket finnar men vill bli av med dom jag har! Är så less på apotekets sortiment, dom jag har testat där ifrån har bara torkat ut min hud och finnarna stannar. Jag tror inte att dessa finns på vanliga apotek utan ett snabbt besök hos läkaren behövs så dom kan avgöra vilka produkter som passar dig. Basiron har även fått väldigt bra kritik, mycket reklam om det och det är Sveriges mest använda produkt mot finnar. Nån som testat?

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja använder basiron (visste dock nt att den hette så jag säger benzoyl peroxide) o den är jättebra! Den tar bort finnarna och gör huden renare, den torkat dock ut huden väldigt mkt(ja har tom fet hy) även om man använder en moistureizer men ja tkr ändå de är värt de:)

2013-08-30 @ 18:58:23
Postat av: K

Vilken av dem är för vintern? Och varför?
Är ganska säker på att basiron finns på Apoteket

2013-09-05 @ 11:45:35
URL: http://stridentdancer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0