Åsa-NisseGubbstate

Satt hela kvällen framför teven med min familj och hade mysigt med fotbad , frukt och choklad. ibland måste man få lite omvårdnad själv också. Kollade melodifestivalen och sen den roliga komedin Åsa-Nisse, welcome to Knohult, rekommenderas varmt! I mello röstade jag på State of Drama, riktigt skön låt! Kommer nog högt upp på min musiktoplista denna vecka. Bjuder på några tips om man vill unna sig något litet extra.

Tips till minispa för själen och kroppen:

Fotbad: 1msk olivolja och en halv msk salt, ha i fötterna och händerna tills dom är mjuka. Smörj där efter in dom med en mjukgörande och inte allt för fet cream.

Ät samtidigt uppfriskande frukt och lite god choklad tillsammans med isigt limevatten eller varmt te.

Det lever man länge på!


Imorgon ska jag till Norrköping, berättar mer imorgon. Nu slocknar jag till och från i meningarna, godnatt allesammans! Ni är underbara<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0