En plats full av gamla minnen.

Idag ska jag åka till Målserum, ridskolan där jag har ridit i många år. Ska kika in en box där och nappa upp lite information, för kanske ska flytta joyce dit nu till våren. Min gamla skötarhäst står fortfarande där, saknar honom enormt! Vi bär på massor av minnen tillsammans. Han är en 1.66m  bork valack, 9 år och inte jätte rutinerad men vill lära sig och går sakta framåt i både hoppning och dressyr. Börja rida honom för kanske 3 år sedan och vi har utvecklats enormt mycket tillsammans. Har ridit in honom efter sommarbete och tävlat honom lite i klubbtävlingar. Han är en av få hästar som jag verkligen fastnat för. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0