Jan. 03, 2013

1. Ja, en gång

2. Haha jo

3. Sisådär, ganska bra i slutet av terminen

4. Att jag började lyssna på takida igen, och att jag fick Joyce

5. Att jag inte kunde ha kvar skrufur pga distans omständigheter

6. Ja det var det, mycket annorlunda.
Börja 7an, de blev en stor skillnad.

7. Jag har nyårslöften och kommer nog gå efter dom också

8. Men åh, ja

9. Stämmer

10. Haha ja

11. Ja det har hänt en del. Den 25/8-2012 gick jag på en takida konsert. Efter första gången live så börja jag lyssna konstant på dom och har gjort i ett halvår nu ungefär. Dom har gett mig självsäkerhet och dom gör mig alltid glad. Jojje Har också ändrat mycket i mitt liv, även allt som hände i somras, börjar växa upp lite.

12. Takida - Swallow, Stiftelsen - Vart jag än går, Takida - alla boxroom sessioner

13. ja

14. Ja

15. I slutet av 2012, inte början


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0