Dessert Hill Outlet Dag 6


 
Vi åkte runt klockan 12 efter en lång och härlig sovmorgon. Maja och jag gick till skolan som vanligt, tar runt 30 minuter. Vi åkte bussar med aircondition, puuh, och kom fram i 47.2 graders värme. Kändes som en bastu, skojar inte! Jag köpte en snapback, en mobilplånbok, ett par flipflops, 3 par tröjor och ett par röda låga skor från Converse. Och sist men inte minst, så köpte jag ett par Raybans med korallfärgade glas som jag har velat ha så länge! Jättenöjd. Hade tänkt att köpa en väska från Michael Kors, men jag är inte den som lägger flera tusen på en väska. Åt Italiensk cheese pizza innan vi skulle åka, och den var sjukt god! Satt mig i bussen med ett leende på läpparna, hög musik i öronen och LA solnedgång utanför. Det var verkligen en sånhär solnedgång man ser på film, med palmer utanför och berg runt omkring. Love it. 
 
Takida spelade på Bråvalla och jag var inte där. Chris fyllde år också. Känns surt. Saknar er alla där hemma! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnos, kan du lägga upp en video på vad du köpte i la idag? Läser din blogg flera gånger per dag, kan du i te börja blogga mera? Skulle vara så kul!

Svar: Hej! Ska försöka göra det ikväll, om jag hinner! Har suttit och jobbat med bloggdesignen hela dagen, och snart är det klart :) När den är klar ska jag absolut börja blogga mer! Va kul att du gillar min blogg! Blir jätte glad. Kram
Ida Strid

2013-07-28 @ 16:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0