MAIL FRÅN MIN VÄRDMAMMA

Ohherre, sitter här och är helt exalterad. Känner mig som en 10åring på julafton. Fick nyss ett mail från min värdfamilj. Hon verkade super trevlig, och allt låter helt amazing. Hon hade en 25 årig son som hette Chris, en student från Kina, och en hund som heter Duece. Hoppades att hon skulle ha något djur, så är det en hund!! Hoppa bokstavligen upp och ner när jag läste det, haha. Jag och en annan tjej som ska åka från Sverige som heter Maja ska bo tillsammans med 2 andra roomates också, hur spännande är inte det?! Nu är klockan över 12 och de betyder att det bara är 1 dag kvar innan jag åker! Vill åka nuuu! Idag har jag packat det mesta och nu laddar jag över musik till mobilen, så jag kan ha på flyget. Dehär känns inte verkligt. This is a dream come truuue.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0