Morgon dag 7

Nu har vi varit här en vecka. Tiden går så fort här, gör saker hela tiden så man hinner knappt tänka! Det är jättekul, och sjukt härlig stämning. Alla är trevliga, folk här, på campus, i affärer, på gatan. Igår när jag skulle ta ut en Twix från en automat så visste ja inte hur man skulle ta ut den, så då kom en amerikansk tant fram, tog upp pengar och frågade om jag behövde mer pengar till det. Även fast det var ett missförstånd så var det sjukt sött. Det gick rakt in i hjärtat, blev glad rakt igenom. Sånna saker är det här hela tiden. Man blir bemött med leenden på gatan, blir välkomnad redan i dörren i affärerna och får kommentarer som ''bye sweetie'' ''have a lovley day'' ''i hope you will enjoy LA''. Jättestor skillnad från hemma. 
 
Gick upp lite tidigare för att blogga innan vi ska åka. Klockan är 10 på morgonen och snart ska vi käka frulle. Vid kvart i 12 ska vi mötas vid busshållplatsen och dra till Santa Monica för shopping, och bad. Ska hitta en kamera där också! På måndag ska vi åka Limo Tour till Hollywood, så nu är det 2 dagar med 2 utflykter jag sett fram emot mest. Någon dag ska jag kolla igenom schemat och  publicera massor blogginlägg, om varje dag,  för det går så fort så kommer inte ihåg ordningen vi gjorde allt på! Vill inte att jag ska missa att berätta något. Hoppas ni har det toppen där hemma! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0