OM MIN SPRÅKRESA TILL LOS ANGLES

Här är Whittier Collage, det är där jag ska gå i skolan. Jag har för mig om att campus ligger på samma område, där ska dom bo som inte ville bo i värdfamilj. Här finns också baskethall, tennisbana, gym, pooler och cafeteria. Nått jag kommer göra mycket är att spela basket, me gustaaa  
 

Den oranga pricken sitter vid Whittier, det är där i Whittier i Los Angeles som jag ska bo och gå i skolan!
 
 
 
Jag gör min resa tillsammans med STS, och självklart mina reskompisar och även ungdomar från andra länder. STS är ett företag som hjälper människor med utlandsstudier. Man kan åka på språkresa, till High School Year Abroad, IBS international Business School och Internationella språkskolor. Det verkar vara ett toppenföretag med positiva och trevliga ledare som tar ansvar och håller koll. Me like!
 
En liten del av cafeterian
 
 
Jag har valt värdfamilj/hostfamily/ för att jag vill se hur det är att leva hos en amerikansk familj. Det är en utav mina drömmar att bli amerikansk medborgare.
 
 
Tror jag kommer att trivas, som fisken i vattnet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0