rainy day

Var bara i skolan i nån timme, städade och åt tacos :D Kommer sakna allihopa på sommarlovet men ändå jätteskönt att lämna skolan och ansvaret för några månader. Det verkligen spöregnar ute, men jag låste upp cykeln, bet ihop och börja cykla hemåt. Pappa kan ju inte ta hand om mig hela livet! Trots att jag kom hem som en genomblöt katt, är jag nöjd över mitt beslut. No pain, no gain right?  Ha en bra dag och stå på er. Kram
 
I was in school in just like 1-2 hours. I cleaned my locker and ate tacos :D. Gonna miss everybody froms school but it's a great feeling i have about to leave school and a bit responsibility for some months. Its very rainy outside, but i locked up my bike, gritted and started to cycling home. Dad cant take care of me for the rest of my life right? Even thought i came home soaking wet Im praod of my decision. No pain, no gain right? Have a great day and stay strong. Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0