LA

Mamma var schysst idag och hjälpte mig att skapa denhär bilden. Är superduper nöjd! Syns att jag börjar få bränna även på händerna nu, haha / Mom helped me to create this Picture today. Im thankful, I really am! I can see a little tan even at my hands, höho.
 
Tänkte berätta lite om mig själv till er som ska åka samma datum som jag. Kan va kul att veta vilka personer man har att göra med haha.
Om jag skulle beskriva mig själv med 3 ord så skulle jag säga aktiv, nyfiken och kärleksfull. Men när jag blir sur, så är de inte lätt att ha o göra med mig säger dom, haha. Okej jag erkänner, de kan va så.. ibland. När jag säger kärleksfull menar jag inte att jag går runt och kramar folk hela tiden precis(inte för att jag inte gillar att kramas (a) men när jag gillar något eller någon människa så är min kärlek gränslös. Jag älskar musik, och Amerikanska, haha. Spelar och sjunger i band, älskar rockbandet Takida och jag älskar känslan man får och gemenskapen när man är på en konsert. När jag får nån tid ledig eller när jag känner för det så tar jag min skateboard ut på vägarna med hörlurar, eller åker och tränar horsemanship med hästarna. Varje dag tränar jag. Går ut och joggar, och styrketränar olika partier varje dag. Jag måste röra på mig för att må bra, också äta nyttigt. Men tro nu inte att jag bara äter nyttigt och tränar stenhård varje dag, jag har även en stark relation till choklad och filmmys. Jag är en utåtriktad person, skrattar ofta, och så fort jag får chansen så vill jag upptäcka så mycket nya saker som finns.
 
Roligast med min språkresa tror jag kommer vara att umgås med alla människor och se en del av USA tillsammans. Prata amerikanska och få bo hos en värdfamilj och få prova på att leva ett amerikanskt liv är inte helt fel! Älskar amerikanska språket och den chilla stämningen de verkar vara där. Mitt drömland helt enkelt.
 
en + fakta
När jag har avslutat min karriär i ett band i USA, och efter ha bott i nån stor stad som LA , Washington DC eller New York, vill jag dra mig tillbaka och flytta upp till Hudson i New Jersey.
 
 
Skulle va superkul om ni som ska åka 23/6 eller har varit på en språkresa och vill berätta om den, kunde skriva lite om er på er blogg, eller här nedanför i en kommentar. Vi ses! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0