SOLIGT VÄDER=TRÄNING

 
Känns mest som om jag sitter och spänner mig just nu vad jag än gör, så snart ska jag gå ut i det fina vädret och släppa musklerna lösa! (Kommer uppdatera några tidsinställda inlägg tills imorgon morron, för de är något som blogg.se kommer att fixa så får inte att använda bloggen från midnatt till 7 på morron.) Först måste jag fixa en liten engelska läxa, och träna på några ord. Är himla trött på skolan nu men you have to do what you have to do! Later :) XO
 
It feels like every muscle in my body is tense, so im going out for a run and let my mucles do what they want to do. First i have to finish a English homework. School is so annoying right now but i have to do what i have to do, right? :) Later XO
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0