Happy Tears is the best ever.

Åh, får ju glädjetårar.
 
Sitter och kollar på massor videos och bilder ifrån tAKiDA den 25/8 i Linköping och inser hur mycket jag saknar det! Går inte beskriva känslan. 
 
 
Tänkte berätta lite mer, och till er haters, läs inte. De kanske inte kommer låta så bra. Men det kommer från hjärtat.
 
Om ni frågar dom jag känner kan ni ju räkna med att dom säger att jag är helt galen i tAKiDA. Och det stämmer. Fast det beror ju lite på hur man tänker. Några har sagt till mig att det är bara gamla gubbar som kör skränig musik men för mig är det betydligt mer. Det är just dom, deras personligheter, deras positiva utstrålning. Dom är sig själva, och det tror jag inte att något kan jämföras med. Och deras musik. Det är mer än bara ord. Det kanske låter konstigt men det känns som om den talar till mig, den får mig att må bra vilket humör jag än är på. Det är så äkta allting. Inte den där bitchiga stilen som typ :''hallå, kolla på mig jag är bäst jag e kändis''. Går inte riktigt att förklara.  
 
Grabbarna har lärt mig mycket. Dom har nu på sista tiden ändrat mitt liv, ändrat mitt sätt att se på livet och på mig själv. Du är bäst som du är. Att om man är sig själv, så kan man lyckas med allt. Liksom va dig själv, alla andra finns redan. Och ''Musik är en hel stor överaskning''. Gud vad jag saknar det! Den dagen den 25/8-2012 var det roligaste jag har varit med om. Träffa dom live för första gången är inte direkt en vardag. Det var då, den dagen första gången live som jag verkligen föll för dom. Så fort killarna steg in på scenen fick man en ett stort leende på läpparna som höll i så himla länge, gör det fortfarande. Dom gav energi i sitt framträdande, det kändes som om tiden stod stilla. Det var bara dom där, inget annat. Jo, lycka fanns det där också. Sen när man prata med dom.. De va magiskt, går inte att beskriva. Kommer ha det som ett väldigt lyckligt minne med mig hela livet.
 
Vill verkligen säga ett jätte stort TACK till dom, dom gör alla mina dagar ljusa, dom får mig somna och vakna med ett leende på läpparna. Tack till att de finns, tack till att de gör så otrolig musik. Älskar er killar, tAKiDA i mitt ♥ nu & föralltid!
 
 
Kolla gärna in videon och få ett gott skratt och ett leende som inte släpper på länge. 
Har själv sett denna video flera gånger per dag sen jag hittade den och tröttnar aldrig på dom. 
 
http://www.youtube.com/watch?v=9T9hCvhJy3Q
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0