fråga om min språkresa

Nu har jag landat, tagit de lugnt i några veckor och umgåtts med nära & kära, vänner och familj. Det tycker jag behövs när man har varit borta på andra sidan jorden i 3 veckor. Har inte känt för att ta tag i dehär innan, och då väljer jag att inte göra det förrens jag känner för att sätta mig vid datorn och ta en stor del av dagen till att jobba med bilder och inlägg. Så nu tänkte jag ta tag i bloggen igen och uppdatera massor om hur språkresan var, ge svar på alla frågor jag fått och visa er alla bilder, som i stora drag berättar om hur mina 3 veckor i Los Angeles har varit. Nu startar jag en Q/A, fråga allt ni kommer på och ALLT ni undrar! Svarar på alltihopa i ett videoinlägg imorgon. Kommer vara mycket videoinlägg på bloggen framöver, det är chill att bara dra ihop ett kort på videofyme istället för att starta datan flera gånger om dagen. Hoppas det låter bra, kramisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur rolig tyckte du resan va 1-10?
va det som du hade tänkt dig?
vilka personer kom du närmast? nämn typ 3 personer.
va det många killar eller va det flest tjejer som åkte dit?

2013-08-06 @ 23:30:43
Postat av: Anonym

Hur mycket pengar la du ner där borta?

Hur mycket kostade de för din språkets?

Hur var din hostfamily? Hur bodde dom, vad åt dom, hur behandla dom er...

Vad var det häftigaste att besöka?

2013-08-07 @ 00:10:12
Postat av: Glennilad!!!!

GLENN!!

2013-08-07 @ 00:10:49
Postat av: Anonym

hur va det?

2013-08-07 @ 07:52:48
Postat av: Anonym

Hur långt innan är man tvungen att boka resan?
Hur mycket pengar behövde du ha med dig?
Var det lätt att lära känna de andra?
Mötte du de andra på flygplatsen och fick hjälp att komma på rätt flyg?
Var skolan svår?
Vad fick du göra när du var där? Fick du mycket tid att shoppa och sånt? :)

2013-08-08 @ 23:57:10
Postat av: Anonym

Snälla visa allt du köpt speciellt kläder!!

2013-08-09 @ 17:51:31
Postat av: Anonym

Snälla visa allt du köpt speciellt kläder!!

2013-08-09 @ 17:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0