Jag i brunt

 

När åskan och regnet åkte nån annanstans så tog jag chansen att gå ut i de fina ljuset och fota mig lite i mitt nya hår. Ville pröva att fota själv, med stativ och självutlösare på on för att få bilderna som jag ville ha dom. Blev inte riktigt som jag tänkt mig, men alla fotosessions kan ju inte bli bra. Prövar igen imorgon. Har inte gjort så mycket annat idag, bara varit inne och tagit det lugnt. Känner av att jag inte sover så mycket nu när jag försöker vända på dygnet, får ont i huvudet hela tiden, men nu kommer jag i alla fall att somna tidigt idag! Om 4 dagar börjar skolan. Känner mig kanske inte jätte taggad för det, men jag kommer köra ALL IN och försöka göra mitt allra bästa hela året. Idag fick jag reda på att vi har bytt en av våra mentorer, så blir en nystart på så sätt också. Alla nya nervösa 7or kommer till ludde och jag börjar nian, en helt ny chans till bra betyg och en nystart. DET är jag taggad för. Vila upp er nu så ni startar första skoldagen med ett leende och nya krafter. Lycka till allihopa

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer videobloggen om språkresan upp? :)

Svar: Så fort jag hinner! Spelade in för några dagar sen och ska försöka lägga ut den nånstans så jag kan länka :)
Ida Strid

2013-08-14 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0