Lär känna mig lite bättre!

Här kommer några frågor och svar för att ni ska lära känna mig lite bättre, så kul att dela med sig!
 
Hur ofta tränar du?
Jag tränar runt 5 dagar i veckan, på olika sätt. Cyklar, skatar, rider, springer, och styrketränar.
 
Några saker du älskar
Tankar, musik, mina nära & kära och att upptäcka nya saker
 
Dina passioner
Mina hästar, musik, att hjälpa andra människor och att skriva ut allt i text, som i bloggen eller i musikform
 
 
Jag spelar och sjunger i band
Jag älskar att sjunga
Jag gråter sällan, nån gång ibland, bara om jag är ledsen, mår dåligt, inte om jag ramlar och slår mig osv
Jag suger på matte
Jag sitter hellre hemma med kompisar och spelar musik än att va ute på stan sent på kvällen med vänner
En av mina passioner är att fota
Jag älskar min familj sjukt mycket, dom stöttar mig i allt och jag kan prata med dom om vad som helst
Jag är stark psykiskt, tål mycket och har gått igenom saker som fått mig starkare
Takida är fortfarande mina favoriter, men dom är mer som vänner och deras musik är som en trygg hjälpande hand
YOHIO är sjukt cool, älskar när folk vågar som han
Jag är beroende av choklad och te
Jag stänger alla ute när jag är ledsen, brukar inte prata med många om det
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0