Min bästa vän kommer hem

Åskan mullrar utanför och snart kommer min Alice hit. Äntligen har hon kommit hem från Holland & England!  Har inte setts på 2 månader, sjukt vad jag saknat henne! Vi ska antagligen bara snacka, kolla film och ta de lungt. Kanske träffar några sen, får se vad dagen har att erbjuda! Hehe, bra vän som jag är slår ja in hennes presenter från USA i en coop kasse.. Nåja, en killkompis och jag har en stooor grej på gång till henne, kommer bli fett. Ha en bra dag och glöm inte att lee trots det dåliga vädret. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fick hon för något?:)

Svar: Hej anonym! Hon fick 3 tröjor, och trumpinnar. Den stora överraskningen kommer senare :) Kram
Ida Strid

2013-08-12 @ 02:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0