Hittat motivation!!!

Nu har jag tagit upp träningen ordentligt. Hittat motivation som rubriken säger, genom att ha satt upp små mål till mitt stora mål. Nu klockan 9 slänger jag mig i säng. Kom precis hem efter en halvtimmes jogging. Superhärligt i solnedgången! Har precis satt klockan på 5. De första jag ska göra imorgon är att gå upp, dra på mig joggingkläderna och ge mig ut på en morgontur! Om det funkar, ska jag sätta det som rutin.

Min motivation har jag fått från att ha peppat mig själv och satt upp väldigt små mål på vägen till mitt , eller mina, stora. Så fungerar jag. Jag måste alltid känna mig glad för att kunna somna om kvällarna, alltså har jag mål och prövningar varje dag som jag ska klara för att kunna somna stolt över mig själv.

Tänk. Dröm. Våga. Kör.

Nu jävlar kör vi! Hoppas ni läsare hänger med mig på resan. Godnatt💗


Bild från dagens Kvällsjoggingtur. Amazing spot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0