Prao.

Äntligen har jag fixat prao till vecka 10&11. Första veckan ska jag och pappi dra upp till sundsvall och ska praoa på en resturang där som heter Smedjan, kommer bli jättemysigt! Den andra veckan ska jag praoa på valstad tillsammans med Alice, det ser jag också fram emot. 
 
Ville göra något annorlunda och något spännande att se fram emot och det var därför jag valde smedjan. Det är en liten resturang som ägs av Mattias Larsson i takida och Annika Höglund, och det var av mattias som jag fick ideen! Jätteskojigt. Älskar att laga mat och har en förmåga att vara trevlig mot folk så tror det passar mig jätte bra.
ÄR SUPERGLAAAAD :D Det är verkligen roligt att sätta upp mål och sedan nå dom också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0