subway surfers

Jag har inte bloggat något idag, men min mobil kommer nog ta sina sista andetag snart så får blogga ifrån datorn istället. Idag har jag och Alice chillat mest, men på morgonen gick vi ner till stan och träffade david en stund. Snackade och sen gick o fika på subway. Fick också höra en väldigt tråkig sak idag som ska hända, så ligger mest och kollar på film, ska snart sova. Imorgon är det nyår, min familj och alices famlij kanske ska fira tillsammans, det ska bli roligt. Det blir nog stallet hela veckan, och va me vänner. På onsdag ska jag till frissan och sen köpa lite nya grejer. Blir förhoppningsvis en fotodag till innan skolan börjar. Om 8 dagar.. pust..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0