Förvirrad

Det är snart dags för gymnasieval. Bara några få månader kvar. Vad ska jag välja? Vilken väg ska jag gå? Vart kommer jag hamna? Allt snurrar runt, tankarna går crazy. När jag i ena stunden är helt säker på någonting och nästa stund helt osäker. ÅHH psykbryt. Jag vet inte vad jag vill. Det enda jag vet är att nästa sak jag ska göra är att sätta mig ner, ensam, och bara tänka igenom ALLT. Gå igenom bit för bit och försöka få ordning på allt. Sen gå efter min magkänsla och mitt hjärta, och aldrig tänka logiskt, som viktor frisk säger, då förstörs allt. Ska lita på det, lägga mig ner med hög musik i lurarna och sova för att kunna tänka klarare imorgon. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Om du väljer en linje på Västerviks gymnasium och hatar den av hela ditt hjärta så går det att byta dom 2 första veckorna. Du behöver inte föräldrarnas påskrift eller något och det tar ungefär en timme om det programmet du byter till har en ledig plats. Tänkte att det kan vara bra att veta. :)

2013-09-01 @ 19:44:43
URL: http://samuelssonsarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0