Sjuk + lov= :(

Ligger och har feber och kan inte prata, mår inte bra. Kollat james bond skyfall med mamma och pappa ikväll och bara tagit det lungt hela dagen. Kul att vara sjuk de sista dagarna av sportlovet också, fucknoo. Nu ska jag sova, och imorgon ska jag nog bara ta det lungt, försöka sova bort infektionerna. Hoppas inte att det är lunginflamation bara så jag missar skolan denhär veckan. Om en vecka och några dagar är det dax för prao. Ska praoa på remont hos min tränare första veckan och sen andra veckan ska jag praoa på valstad hästgymnasie och bo hos min syster i gamleby. kommer bli jätte skojigt :) Imorgon kommer massor bilder upp på Alice ifrån senaste fotodagen på henne och så kommer ett stort projekt komma igång, mer säger jag inte! 
 
o yadayadayada, sorry för det röriga inlägget, men är sjukt trött. godnaaaaattt <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0