I LOVE YOUR SMILE

Sitter i skolan, har spanska i datasalen. Tråkigt att läsa om.. Vetinte va ja ska göra sen men kanske ska va me Alice eller typ sova, är sjukt trött. Igår hoppa jag joyce. Först longera jag han för han va spattig och pigg som få men efter ett tag lugnade han sig och jag satt upp och började jobba. Hoppa lite hinder på 60 sen städa vi ihop och åkte hem. Somna tidigt. De e så sjukt jobbigt att bara gå i skolan sen göra en sak sen sova hinner aldrig ta det Lungt. Därför jag ite bloggar så mke, fast jag använder också bloggen som en avslappning.

Snackar bara yadayada men e klar me arbetet så har inget att göra och lektionerna är skit

Hörs, godnatt typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0