Nisvet Suljic

Har funderat ett tag på att skriva ett inlägg om honom, och jag vill få ur mig dehär och hoppas att nå ut till många med dethär.

Jag har varit väldigt negativ till Nisvet under lång tid. Jag har tyckt att han bara söker likes och uppmärksamhet. Men har tänkt lite och gett killen en chans. Läser det han skriver varje dag på facebook och på hans blogg. Jag kan tycka att vissa citat och liknande bara är kopierade, men. Det är inte det som man ska fokusera på. Det han gör är att nå ut till massor av människor med det han tycker, och för att ge andra självförtroende och glädje. Man kan tro att han är fake, att han bara vill ha uppmärksamhet, men se på honom ifrån olika håll. Han är en fin kille, försöker hjälpa andra. Han gör det han är bra på och det han tycker om att göra. Det är stort. Jag hoppas inte att han tar åt sig av några taskiga och omogna kommentarer, för det är han inte värd. Han får massor kommentarer och tusentals meddelanden på facebook, men han försöker svara så gott han kan. Han skapar olika tävlingar för sina fans och han kämpar som fan för att nå dit han vill. Han är på god väg. Han är numera en av mina förebilder just för att han ger andra människor styrka för att nå dit dom vill i livet. Man kan undra varför han är känd? Ja, varför? men.. Han har nog kämpat och nått sitt mål helt enkelt, på sitt sätt. Jag tycker att man ska sluta hata honom, för ni känner honom inte. Inte jag heller, men det han skriver är hur som helst väldigt fina saker. GO NISVET!
 
Läs hans blogg: www.nattstad.se/nisvetsuljic
Gilla och prenumenera på hans facebook page: HÄR!
Tävla hos han på hans facebook page.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0