DAG 4

Idag har vi gatt i skolan, kakat pizza pasta och kaka i matsalen, haha, typisk amerikansk mat. Direkt efter hangde jag och Maja pa nagra som skulle till datasalen sa jag kunde blogga. Sen ska vi till polisstationen och kolla, sen hem till vardfamiljen och ata sen ikvall ska vi ge oss ivag pa varat forsta STSdisco, kommer sakert bli fett, alla har ar chill att umgas med. Har forresten fatt varldens dialect, blandning mellan Skanska, goteborska, nottlandska och stockholmska. Ni kommer garva nar jag kommer hem lovar. Har brannt mig ganska mycket pa axlarna, annars borjar jag bli jattebrun redan. Harligt vader och 30 grader, kan inte bli batter. Hoppas ni har det super hemma i Sverige, jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0