Jag är lycklig.

Nu kommer jag att lämna allt bakom mig i 3 veckor. Lämna min trygga famn Västervik, och alla som står mig nära för att åka ut och upptäcka en del av världen. Att få den möjligheten är väldigt stort för mig. Jag vill tacka framförallt mina föräldrar för att ni ger mig det här, det uppskattas sjukt mycket, men även till människor runt omkring mig som stöttar och peppar mig! Livet väntar inte på en, man måste våga gå ut och skapa det. Varje dag är trots allt en gåva, ingen given rättighet. Man borde inte låta någon stå i ens väg för att kunna leva 100%, all in. Idag känner jag mig väldigt glad. Nervös, stolt och glad. Det är äkta lycka rakt igenom. Jag tror att det är viktigt att ta vara på just dom dagarna, när man känner att luften är lätt att andas och man inte kan sluta le. Jag skulle också vilja tacka mig själv, för att jag tar steget ut i världen, att jag har växt så mycket inuti att jag vågar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0