LYSINGSBADET

Kom precis hem från korpa. Har haft utedag med vår enhet. Var superkul! :) Gick runt på lysingsbadet och gjorde massor lekar. Var med och tävla på några saker. Michelle och jag var med i en vattenballongstävling, där man skulle kramas så den gick sönder, men jag var så klantig så det första jag gjorde var att trampa på en utav våra ballonger, sen ramlar jag på den andre. Jag är bra klantig i alla fall... :') xoxo
 
I just got home from korpa. Me and my class had a day out. It was great! :) We walked around in Lysingsbadet and competed with other classes. Michelle and I competed in a waterballooncompetition, there we was supposed to hug eachother until it broke. But i was so clumsy that the first thing i did was to tread on one of the balloons we had and then I fell on the other.. Good job! Ok, i recognizes... I am clumsy. :') xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0