No pain no gain.

 
Hallåhallå! Är sjukt nöjd över mig själv nu, är såå glaaad :D Tränade från 19.30-20.30. Körde massor av olika sorters intervaller, höga knän, benböj och arbetade också väldigt mycket med en vanlig fotboll. Att sparka boll mot en vägg i 10 minuter och gå en sväng på några hundra meter är faktiskt en riktigt bra uppvärmning för kroppen, den kommer igång som den ska! Tänkte lägga upp en kortvideo när jag tränar intervaller någon dag. Så får ni se lite hur jag tränar! :) Duschade och har stekt ägg och fixat en bär och frukt smoothie. Även med havregryn och pumpafrön! Nu ska jag vila kroppen framför film någon timme innan det är dags att sova. Ha de gött och träna hårt! xoxo
 
Hey guys! Im sooo damn proad of myself, im so happy! :D I trained one hour today. Between half past 19 to half past 20. I did many different intervals, high knees, squats and i worked a lot with a ordinary footboll. To kick a footboll against a wall in like 10 minutes, and walk some hundred meters, is a very good warm-up. Its good for your body to take it easy in the start. Im thinking of posting a video how i train, so you can see it. When i came home from my training i took a shower, then I fried eggs and made a healthy berry and fruit smoothie with rolled oats and pumpkin seeds. Now my body want to rest so im gonna let it do it with a Movie Before I sleep. Have it good, and promise me to train hard. xoxo
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0