Ny dator äntligen!! :D

Har haft ett litet blogguppehåll pågrundav att jag har varit sjuk, har inte haft någonting att blogga. Har förberett några inlägg som jag ska publicera någon gång under veckan, lite ''deeptalk''. Idag så har jag firat morsan och varit i stan tillsammans med härligt sällskap och när jag kom hem stod min nya dator på bordet. *lycka* :D Den kommer underlätta bloggningen mycket eftersom att den är lätt att ta med och den har lång batteritid. Nu ska jag kolla på några filmer sen få många timmars sömn för imorgon börjar mina praoveckor! Slippa all stress i skolan på 2 veckor är inte helt fel! Lyyyxxx. Första praoveckan tillbringar jag på Remont, hos min tränare. En hästgård i blaxta-området. Andra veckan ska jag vara på Gamleby Gymnasiumet, även kallat Valstad, där ska jag också snappa upp massor av kunskap och hålla på med hästar.  Vart har du praoat, eller vart har du tänkt att praoa när det är dax för dig? Dela gärna med er i en kommentar nedanför! :) Ha en trevlig fortsatt kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0