Huvudstaden

Imorse vakna ja runt 9, gjort det hela helgen, pigg kropp segt huvud hehe! Satt mig med plugg i 3 timmar sen gick ja ut och gick en långpromenad. Så mycket som hänt på så kort tid och att träna är bästa sättet att rensa tankarna och komma fram till beslut! Packa, slängde på mig min Abercrombie mjukisdress och nu sitter jag i bilen påväg upp till stockholm, går inte annat än att älska läget nu, right? Stor stad, massa möjligheter, får passa på att snappa upp alla nya intryck och lära mig så mycket som möjligt! Ska vara här i en vecka hos sis, ska praoa på hennes företag. Sjuukt kul! Nu höja ljudet i lurarna, kolla ut genom fönstret och låssas som om jag är i en film, hehe toppen ju, älskar att åka bil. Ha det bra sötnosar kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0