make it happen

Mina drömmar. Sjukt många, sjukt stora så man får wow känslan, tuffa liksom. En av mina stora drömmar är att starta upp nått alldeles eget, nått som är jag. Min största passion, hästar, western, naturalhorsemanship, cowboy spirit, shit ja ryser. Att träffa en häst för första gången, jobba brevid den, få upp kontakten, lära känna varandra, göra trick, bygga upp tilliten, tillsist kunna göra allt tillsammans utan nån utrustning, utan sadel, utan träns, bli ett. Den känslan med stort D. Har jobbat med just det och western dom senaste åren med olika hästar de har bara växt och växt hos mig. Det största ja har gjort är att hoppa 1.20 utan nån utrusning, bara rida tillsammans med hästen, med mitt eget huvud, kroppsspråket och känslan. Jag älskar det. 

Jag vill hålla i föreläsningar utomhus, mitt i naturen tillsammans med hästar och massor människor som lyssnar och lär sig, kollar, testar. Jag vill resa runt ett tag tillsammans med ett team, dela med sig och lära sig av andra. Ta emot hästar och ryttare med rädslor och problem, slänga bort all utrusning, släppa hästen i en inhängnad, öva öva öva, hitta problemet och lösningar. Leva med det jag älskar att göra. Det är en stor dröm och en lång väg dit, men jag är inte den som ger upp, right? ;) 

tänk känslan, bo i en riktig western stad i usa, slänga på sig en cowboyhatt och rida ut på fälten, genom skogarna. åka till stora städer och olika länder för att föreläsa och se världen. skriva ut genom bloggen, kanske skapa min egna kollektion   . wow *ryser*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0