Nu e jag häär

.. i stockholm! Imorgon ska jag gå upp vid halv 7, sen ska jag jobba på expressen hela dagen. Sen ska jag fortsätta praon hos min sis som e ingenjör i stockholm city woo! Så härligt att komma hemifrån och se nya saker. Älskar att resa. På fredag är det reunion party på fryshuset, Anton Ewald kommer och jag får äntligen träffa alla från språkresan, så go känsla! Anyways, nu måste jag sova om jag kan. Lång dag imorgon! Min handled värker sönder, pappa tror att jag har stukat den. Ramla på en resväska när ja snacka i telefonen igår, landa först på bordet sen på golvet, slog i handleden i skrivbordskanten och tappa mobilen rakt på, haha klantig ida.. 

♡ sovgott 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0