starbucks discoveries

Vaknade och hade ingen röst kvar, kände mig spyfärdig och helt slut även fast jag sovit. Blir så ledsen på att alltid vara sjuk, men whatever sånt är livet! Mamma ringde till doktorn och skolan, fick en tid för att kolla min hals vid 1, det är det enda jag gjort idag. Han sa att jag hade en rejäl förkylning och att jag hade överansträngt mig, och förklarade hur länge en förkylning kan hålla i sig osv, att jag inte kunde träna förrens den var helt borta och jag inte kände nått av det längre. Får seriöst ångest utan träningen, men måste stå ut i 2 veckor.. Hoppas på att bli bra igen och att jag slipper denna skit, inte kul att missa skolan. Anyways, följde med mamma och handla påvägen hem och fick med mig en Starbucks, en avocado och glass för halsen, har nog världens bästa mamma. Kommit till 4:dje säsongen på Lost, älskar serien, Josh ä nog den snyggaste människan på jorden. Imorgon är det idrottsdag, ska försöka ta mig iväg, skippar 800m men kör på kula och längd för att bidra till klassen! Hur är det med er förresten, allt bra? Ta hand om er och glöm inte att lee alla där ute, godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0