Sammanfattning i frågor.

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?  Yes
Hur har ditt 2012 varit? Sådär
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja absolut, man lär sig av sina misstag och har ändrat min syn på och sett saker som jag inte har sett eller förstått tidigare.
Blev du kär i 2012? Ja.
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 25/8 23/4 20/9 
Bästa köpet 2012? jojje
Vad spenderade du mest pengar på 2012? Kläder, takidakonserter, jojje.
Gjorde någonting dig riktigt glad 2012? Takida, Joyce.
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Call me maybe, AHAHHAHa
 
Vem har du umgåts med mest 2012? Alice, Malin, Tor, Sebastian, Zeb, David, Elisa, Melissa, Michelle
Bästa minnet från 2012? Allra första takida konserten var nog de bästa minnet. 
Har du haft ett förhållande under 2012?  Ja det har jag. 
Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?  Nej, har allt jag behöver. 
Vad önskar du att du gjort mer 2012? Levt livet, skitit i problem, umgåtts med folk som gjorde mig glad och inte gjorde mig ledsen. 
Vad önskar du att du gjort mindre 2012? Tänkt, deppat, hållt mig fast vid saker som inte fick mig att må bra, suttit vid datorn.
 
Favoritprogram på tv 2012? Ponnyakuten, Solsidan
Största musikaliska upptäckten 2012? Jag har alltid lyssnat på takida lite men att jag börja lyssna på dom hela tiden. Och att jag kan spela gitarr och sjunga haha. 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år 2012?  Fick de ja önskade mig mest.Takida konsert.
Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Åkte till stockholm med syster och bror, lyssna takida, snacka me takida, åkte karuseller, sjöng, hade damp, åt hamburgare, ja, haha. 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre 2012? Ja mycket
Vad fick dig att må bra 2012? Takida, alice, malin, jojje
Vem saknade du 2012? Min syster
Det bästa du har åstadkommit i år 2012? Ändrat mig till de bättre de senaste halvåret.
Vad vill du säga till dig själv att göra 2013? Skita i vad alla tycker, köra mitt race. lite mer yolo, göra saker som gör mig lycklig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0