Santa Monica Dag 6

Vid 12 satte vi oss i bussarna (med aircondition, puh) och åkte runt en timme ner till Santa Monica. Shoppa på Victorias secret och sen bada vi och checka in piren. Folk tyckte nog jag var lite konstig när jag stod med munnen öppen och snacka om att jag inte fatta att jag var här, haha. Var sjukt kul! Badade i höga vågor, vattnet är så otroligt kraftfullt och härligt här. Roligaste än så länge! Sen va de en jätte stor orm som man fick hålla och ta kort med men våga inte haha! När jag och Maja var påväg hem så stanna jag vid Pizza Hut och köpte en liten minipizza. Sjukt gott med pizza, blir mycket skräpmat här så passar på att äta nyttigt hos värdfamiljen, får massor olika mat. Fått kinesisk, italiensk, mexicask och amerikansk. Nu ska jag käka nått mer o sen ta min dagliga dusch. Seeyou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0