LEV DAGEN SOM OM DEN VORE DEN SISTA

Har du nån gång tänkt eller drömt om att göra någonting som du inte riktigt vågar ta steget att göra? Som att åka någonstans, säga någonting till någon som du länge velat säga, gå och lägga dig tidigt, eller kanske flytta? Det har jag. Men jag har börjat tänkt om. Försökt att bli mera impulsiv och börjat göra mina drömmar  till verklighet. Det kan vara från att säga precis vad jag tycker i vissa lägen, ta på mig dendär tröjan som ligger i garderoben som jag inte riktigt vågat ta på mig, eller kanske testa på en ny sport? Du får svar på om saker fungerar, om du gillar det, och du slipper undra resten av ditt liv hur det skulle vara att göra just den där saken som du länge drömt om eller tänkt att göra. Försök att ta det steget och gör det! Livet blir lättare och du kommer att känna dig mycket firare. Sätt upp små mål till ditt stora mål och beta av några mål varje dag. Och på tiden genom resan, glöm aldrig bort vem du är och vart du ska.
 
Nu ska jag gå ut ta vara på denhär dagen som jag är lycklig över att få uppleva, gå några steg närmare för att förgylla mina drömmar, och leva denna dag fullt ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0