Onsdag

Hej på er! Slutade tidigare idag, mamma kom och hämta mig. Nu sitter jag här med en smoothie och klockan är halv 3. Snart ska jag ut o springa 5 km och sen styrketräna på det. Sen är det plugg som gäller! Fått massor motivation och börjat peppa mig själv, de går mycket bättre i skolan. Man får passa på att lära sig när man är där ju, hehe ;) fett fin smiley där, jodå. Hade eval som
första lektion, sjöng tillsammans med ett gäng härliga brudar!! Så tråkigt bara när inte alla som ska sjunga, sjunger. Äh... Deras problem right? Hoppas ni har haft en inte alltför seg onsdag och ha det bra, glöm inte att räta på ryggen, upp med hakan och stay strong. kram

Smoothie
1 rött smoothie paket från coop 
1 dl havregryn 
3dl frysta hallon 
blanda med verum hälsofil blåbär och harvemjölk 
Häll på så många lager med müsli och smoothie du vill ha och ät! Mums :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0