Pendeltåg

Sitter på pendeltåget in till city. Gå upp tidigt, sitta och vänta bland alla människor, alla i stress o rus. Den känslan, känner storstadspulsen. Love it! Idag ska jag in till Expressen, hjälpa till där och sitta med bloggen om det blir tid över! Feeett. 

Funderar på vad jag ska göra efter nian. Ska jag satsa 100 på nått jag verkligen vill göra eller ska jag lägga 6 år till på att plugga till nått jag tjänar mycket på och sitta säkert? Nah, inte min stil. Not at all. Igår satt jag och prata framtidsplaner med mamma o pappa, sa att jag inte vill leva svensson liv, vill ha nått mer, göra nått eget, forma nått med egna händer liksom. Kommentaren jag får, jag tror inte du skulle klara av att leva svensson liv, så oroa dig inte. Haha "klappa händer på det" Du skulle inte klara av att sitta still, du ska göra nått annat. Jag tror dom! ;) 

Snart ska jag gå av, och göra den här dagen, inte fånga dagen, skapa dagen, crea diem. Ha en toppen dag vänner! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0